Betaling & bezorging

Kan ik betalen bij de ontvangst van mijn pakket?

Nee, je kan niet betalen bij ontvangst van je pakket. Een bestelling wordt niet verzonden zonder 100% ontvangen betaling vooraf. 


Kan ik achteraf betalen?

Nee, op dit moment is achteraf betalen niet mogelijk.


Op welke manieren kan ik betalen?

Er zijn verschillende manieren om uw bestelling te betalen. Alle betaalmethodes zijn gratis en volledig veilig. De verschillende betalingsmogelijkheden zijn:

  • iDeal
  • Stuur uw bestelling per mail naar info@maatgarant.nl en wij sturen u een bevestiging en een factuur apart (hierbij duurt het leverproces meestal wel iets langer)


Kan ik een factuur van mijn online aankopen ontvangen?

Natuurlijk. U ontvangt automatisch de factuur die bij de orderbevestiging is gevoegd. Wilt u een kopie ontvangen of kunt u deze niet vinden? Geen probleem, neem dan contact met ons op zodat wij u een exemplaar kunnen toesturen.


Niet gevonden wat u zocht? Vul dan het contactformulier in. Wij zullen u zo spoedig mogelijk helpen.



Kan ik mijn bestelling op een latere datum laten bezorgen?

Ja, u kunt uw bestelling later laten bezorgen. U kunt dit doen door bij het plaatsen van uw bestelling in het opmerkingenveld uw gewenste afleverdatum te vermelden. Heeft u uw bestelling al geplaatst? Neem dan contact op met de klantenservice om te ontdekken welke opties er zijn.


Wat kan ik doen als de levering van mijn bestelling vertraging heeft opgelopen?

Wij doen ons uiterste best om uw spullen zo snel mogelijk te verzenden. Toch is het mogelijk dat uw bestelling iets later wordt geleverd dan verwacht. Onze excuses voor het ongemak! Wij garanderen dat uw bestelde artikelen het wachten waard zullen zijn. Als het langer dan 30 dagen duurt voordat uw bestelde spullen aankomen, heeft u de mogelijkheid om deze gratis te annuleren. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de klantenservice.


Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dat kan. U kunt tijdens het aankoopproces aangeven dat het afleveradres anders is dan het factuuradres. U kunt specifiek invullen waar uw bestelling moet worden afgeleverd als u dit vermeldt.


Kan ik mijn bestelling ook in het buitenland laten bezorgen?

Nee, alleen in uitzonderlijke gevallen is levering in België of (net over de grens) in Duitsland mogelijk. Prijsopgave hiervoor alleen mogelijk via info@maatgarant.nl.


Kan ik het afleveradres wijzigen na de bestelling te hebben geplaatst?

Dit kan tot twee dagen voor de levering, maar niet daarna. Het is mogelijk om uw adres te wijzigen nadat u een bestelling heeft geplaatst. Als u bijvoorbeeld een fout maakt in het adres, zullen wij dit direct corrigeren. Wanneer de afleverdatum is vastgesteld, wordt de logistieke partij hiervan op de hoogte gesteld. Het afleveradres kan daarna niet meer gewijzigd worden.


Niet gevonden wat u zocht? Vul dan het contactformulier in. Wij zullen u zo spoedig mogelijk helpen.