Retournering, garantie en klachten

 Wij leveren al uw bestellingen met de garantie die van het artikel verwacht mag worden. Mocht een artikel niet aan uw verwachting voldoen of heeft u wellicht producten over,  dan kan/kunnen deze geruild of geretourneerd worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden.


Retourprocedure incl. voorwaarden

  1. Geef uw retourzending binnen 14 dagen na ontvangst per telefoon of e-mail aan ons door.
    U ontvangt van ons per mail een voorstel qua datum en kosten.
  2. Na het het melden moet het te retourneren artikel binnen 14 dagen inclusief factuur aan ons geretourneerd worden
    (U ontvangt van ons per mail de datum en verpakkingsvoorwaarden hiervoor)
  3. Op de dag dat de producten retour worden gehaald dient u aanwezig te zijn om e.e.a te overhandigen
  4. Het artikel mag niet beschadigd zijn en in zo origineel mogelijke verpakking en/of verzenddoos aangeboden worden
  5. Na ontvangst van het artikel in het distributiecentrum zullen de producten gecontroleerd worden op beschadigingen en aantallen.
    Hierna zal het aankoopbedrag minus vooraf overeengekomen retourkosten binnen 21 dagen op uw rekening worden overgemaakt
    (Bij retouren van Keralit, Florence en Unipanel moeten wij hier nog 15% van de order kosten over heen berekenen)

Garantie

Welke garantie heb ik op mijn aankopen?
Op alle Keralit producten geldt een garantie van 10 jaar, mits deze volgens voorschriften zijn geïnstalleerd.

Aangekocht product binnen de garantietermijn defect?
Wanneer een door u aangekocht artikel binnen de garantietermijn defect raakt, neemt u dan contact met ons op. Wij zullen dan na ontvangst van het desbetreffende artikel zorgdragen voor een snelle en correcte afhandeling.


Niet vallend onder garantie: Val- en of stootschade of iedere andere schade door derden.
Uw factuur geldt tevens als garantiebewijs, bewaar deze factuur dus goed. Zonder factuur kunnen wij helaas niet beoordelen of het product bij ons gekocht is en kan er geen garantie worden verleend.

Klachten

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht over bijvoorbeeld de webshop, één van onze medewerkers of een aan u geleverd product? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.

U kunt een email sturen o.v.v. klacht of schriftelijk versturen naar:
Maatgarant

Aston Martinlaan 58

 3261 NB Oud-Beijerland

 0186 616 633

 info@maatgarant.nl



Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op  ODR platform. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."